Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/count-per-day/counter-core.php on line 1517

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; countdown_clock has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/countdown-clock/countdown-clock.php on line 34

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; WP_Categories_to_Tags has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/wpcat2tag-importer/wpcat2tag-importer.php on line 31

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/jetpack/modules/shortcodes.php on line 94

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/jetpack/modules/shortcodes.php on line 122

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SMTheme has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/themes/forchildren/inc/library.php on line 2
oskajzerica

Lektira iz vrećice u 4.d razrednom odjelu

Učenici 4.d razrednog odjela imali su neobičan lektirni zadatak. Staviti lektiru u papirnatu vrećicu. Kako im je to uspjelo pročitajte i pokušajte i vi.

 

1. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela (ispisati naslov i ime pisca). Ovaj dio radili su izravno na vrećici ili na posebnom papiru kojeg su po završetku rada zalijepili na papirnatu vrećicu.

    

2. Na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisali su: kratak sadržaj, mišljenje o pročitanom djelu, osobine likova, usporedbe sebe i glavnog lika. Bočne strane papirnate vrećice također su iskoristili za bilješke tijekom ili nakon čitanja, citate opisa ili rečenica koje su im ostale u posebnom sjećanju.

3. Nakon izrade vanjskog dijela u papirnatu vrećicu stavili su 10 predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom.

4. Tijekom prezentacije rada učenici su iz vrećice izvlačili predmete koje su u nju stavili i objašnjavali razlog zbog kojeg baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj priči, a naravno, ima veze s pročitanom knjigom.