Agencija za odgoj i obrazovanje imenovala je Osnovnu školu Kajzerica sjedištem ispitnih povjerenstava za polaganje stručnih ispita učitelja hrvatskoga jezika, i to za učitelje iz Krapinsko-zagorske i Koprivničko-križevačke županije i Grada Zagreba, predsjednica Ispitnoga povjerenstva je viša savjetnica za hrvatski jezik dr. sc. Marijana Češi (marijana.cesi@azoo.hr), i za učitelje iz Varaždinske i Međimurske županije, predsjednica Ispitnoga povjerenstva je viša savjetnica za hrvatski jezik Mirela Barbaroša-Šikić, prof. (mirela.barbarosa-sikic@azoo.hr).
Ostali su članovi ispitnih povjerenstava:
izv. prof. dr. sc. Marko Alerić i dr. sc. Ana Ćavar s Odsjeka za kroatistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ispitivači metodike;
Andrea Bosanac, prof. hrv.jez. i knjiž. i Stanka Svetličić, prof. hrv.jez. i knjiž., učiteljice Hrvatskoga jezika, mentorice na ispitu,
Majda Tometić, prof. hrv.jez. i knjiž., ravnateljica škole
i Ana Dabić, prof. hrv.jez. i knjiž.
Stručni se ispit prijavljuje Agenciji za odgoj i obrazovanje najkasnije 30 dana prije početka ispitnoga roka, i to dokumentacijom koja je propisana člankom 14. Pravilnika o polaganju stručnog ispita učitelja i stručnih suradnika u osnovnom školstvu i nastavnika u srednjem školstvu (NN, 88/03). U slučaju obavljanja pripravničkoga staža u statusu stručnog osposobljavanja za rad bez zasnivanja radnoga odnosa ili u slučaju ponavljanja dijelova stručnoga ispita ili ispita u cijelosti potrebno je uz prijavu ispita priložiti dokaz o plaćenim troškovima.
Opću uplatnicu treba popuniti sljedećim podacima:
PRIMATELJ: Osnovna škola Kajzerica, Žarka Dolinara 9, 10 020 Zagreb
IZNOS UPLATE: prema iznosima za pojedine dijelove ispita ili ispit u cijelosti
IBAN ŠKOLE: HR0423600001102434883
U pozivu na broj navedite svoj OIB.
Troškovi stručnog ispita su 586 kn.
Troškovi stručnog ispita po dijelovima iznose:
– pisani dio, praktični dio i usmeni dio ispita = 586 kn
– pisani dio i usmeni dio ispita = 415,80 kn
– praktični dio i usmeni sat = 475,20 kn
– usmeni dio ispita = 237,60 kn
Za dodatna pitanja u uplati možete se obratiti u računovodstvo OŠ Kajzerica na broj telefona: 01/64 54 784.
Cjelovita obavijest o polaganju stručnoga ispita za pojedini ispitni rok objavljuje se na internetskoj stranici Agencije za odgoj i obrazovanje – www.azoo.hr, najkasnije 8 dana prije početka održavanja stručnih ispita. Pristupnici se nakon pročitane obavijesti o stručnom ispitu trebaju e-poštom javiti nadležnoj savjetnici.
Svim pristupnicima želimo uspješno polaganje stručnoga ispita.
Obavijest za pristupnike (Povezanost s odgojno-obrazovnim očekivanjima MPT-a)
Stručni ispit iz HJ-a (mentorica: Andrea Bosanac)
Datum održavanja sata |
Razredni odjel i vrijeme održavanja |
Pristupnik/pristupnica |
Nastavna jedinica |
Povezanost s odgojno-obrazovnim očekivanjima MPT-a
|
18.2.2020. |
6.d 8.00-8:45 |
Tajana Škvarić |
T. Bilopavlović, Veličanstvena Lili (interpretacija) |
Osobni i socijalni razvoj OSR A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. |
18.2.2020. |
6.d 8:50-9:35 |
Lorena Ponoš |
Dramatizacija pripovijednoga teksta (obrada) |
Učiti kako učiti UKU A.3.3. 3. Kreativno mišljenje Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema. |
18.2.2020. |
6.a 10:50-11:35 |
Tanja Bregeš Frkanec |
Razgovor (obrada) |
Učiti kako učiti UKU D.3.2. 2. Suradnja s drugima Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti pomoć. |
18.2.2020. |
6.c 11:40-12:25 |
Patricija Jakšić |
T. Bilopavlović, Veličanstvena Lili (interpretacija) |
Osobni i socijalni razvoj OSR A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. |
18.2.2020. |
6.c 12:30-13:15 |
Hrvojka Pribanić |
Dramatizacija pripovijednoga teksta (obrada) |
Učiti kako učiti UKU A.3.3. 3. Kreativno mišljenje Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema. |
Datum održavanja sata |
Razredni odjel i vrijeme održavanja |
Pristupnik/pristupnica |
Nastavna jedinica |
Povezanost s odgojno-obrazovnim očekivanjima MPT-a
|
19.2.2020. |
6.d 8.00-8:45 |
Sara Tufekčić |
Razgovor (obrada) |
Učiti kako učiti UKU D.3.2. 2. Suradnja s drugima Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti pomoć. |
19.2.2020. |
7.c 8:50-9:35 |
Ivana Majić |
Vijest i komentar (obrada) |
Osobni i socijalni razvoj OSR C.3.2. Prepoznaje važnost odgovornosti pojedinca u društvu. |
Datum održavanja sata |
Razredni odjel i vrijeme održavanja |
Pristupnik/pristupnica |
Nastavna jedinica |
Povezanost s odgojno-obrazovnim očekivanjima MPT-a
|
21.2.2020. |
6.c 8.00-8:45 |
Antonija Topić |
Razgovor (obrada)
|
Učiti kako učiti UKU D.3.2. 2. Suradnja s drugima Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti pomoć.
|
21.2.2020. |
7.c 8:50-9:35 |
Perica Oreč |
Biografija i autobiografija (obrada) |
Osobni i socijalni razvoj OSR A.3.1. Razvija sliku o sebi. |
21.2.2020. |
7.c 9:50-10:35 |
Matea Martin |
H. Hitrec, Čovjek ptica (interpretacija) |
Učiti kako učiti UKU A.3.4. 4. Kritičko mišljenje Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja. |
Stručni ispit iz HJ-a (mentorica: Stanka Svetličić)
5. RAZRED
IME I PREZIME PRISTUPNIKA |
NASTAVNA JEDINICA |
ISHODI NA RAZINI PREDMETA |
ISHODI NA RAZINI TEME |
POVEZANOST S MEĐUPREDMETNIM TEMAMA |
Lucija Mlakar |
Jasminka Tihi Stepanić, Dječak koji je zaboravio svoj bicikl |
OŠ HJ A.5.1., OŠ HJ A.5.2., OŠ HJ B.5.1., OŠ HJ B.5.2. |
Razgovarati sa svrhom razmjene informacija. Izdvajati ključne riječi i pisati kratke bilješke. Prepoznavati glavne ideje i problematiku književnoga teksta i povezati ih sa stvarnošću. Primjenjivati temeljna književnoteorijska znanja: redoslijed događaja. |
Učiti kako učiti (uku A.2.2.)
|
Vedran Dautanec |
Jasminka Tihi Stepanić, Dječak koji je zaboravio svoj bicikl |
OŠ HJ A.5.1., OŠ HJ B.5.4.
|
Razgovarati sa svrhom razmjene informacija. Oblikovati uratke u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje na temelju redoslijeda događaja . |
Osobni i socijalni razvoj (osr A.2.3.)
|
Simona Kišnjak |
Darko Macan, Nove tenisice |
OŠ HJ A.5.1., OŠ HJ A.5.2., OŠ HJ B.5.1., OŠ HJ B.5.2. |
Razgovarati sa svrhom razmjene informacija. Izdvajati ključne riječi i pisati kratke bilješke. Prepoznavati glavne ideje i problematiku književnoga teksta i povezati ih sa stvarnošću. Prepoznavati temeljna žanrovska obilježja proze. Uočiti obilježja proznog teksta, prepoznati karaterizaciju lika postupcima. |
Učiti kako učiti (uku A.2.2.)
|
Petra Pokos |
Darko Macan, Nove tenisice |
OŠ HJ A.5.1., OŠ HJ A.5.4. |
Razgovarati sa svrhom razmjene informacija. Oblikovati uratke u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje na temelju karaterizacije lika postupcima. |
Osobni i socijalni (osr A.2.3.)
|
5. RAZRED
IME I PREZIME PRISTUPNIKA |
NASTAVNA JEDINICA |
ISHODI NA RAZINI PREDMETA |
ISHODI NA RAZINI TEME |
POVEZANOST S MEĐUPREDMETNIM TEMAMA |
Marijeta Barlek |
Paolo Celot, Susie Jones, Put u središte medijske pismenosti |
A.5.1.; A.5.2.; A.5.3. i C.5.1. |
Razgovarati sa svrhom razmjene informacija. Opisati ključne pojmove iz pročitanoga teksta. Prepoznati i opisati medijske sadržaje koji promiču pozitivne vrijednosti. |
Poduzetništvo (pod A.2.2.) |
8.RAZRED
IME I PREZIME PRISTUPNIKA |
NASTAVNA JEDINICA |
POVEZANOST S MEĐUPREDMETNIM TEMAMA |
Melita Antunović |
Glagolski prilozi (uvježbavanje) |
Građanski odgoj (goo C.3.3.) |
Silvija Kos |
Zagrebačka škola crtanoga filma |
Građanski odgoj (goo A.3.5.) |
Maja Kiborn |
Pisanje kratica |
Učiti kako učiti (uku A.3.2.) |
8.RAZRED
IME I PREZIME PRISTUPNIKA |
NASTAVNA JEDINICA |
POVEZANOST S MEĐUPREDMETNIM TEMAMA |
Kristina Trupković |
Glagolski prilozi (obrada) |
Građanski odgoj (goo C.3.3.) |
Nataša Cilar |
Veselko Tenžera, Pismo Ivani |
Osobni i socijalni razvoj (osr A.3.2.) |