Samovrednovanje škole je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa.
To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
• Koliko je dobra naša škola?
• Kako to znamo?
• Što učiniti da budemo još bolji?
Imenovani članovi Školskog tima za kvalitetu su:
Majda Tometić, prof., ravnateljica škole
Mirela Sučević, prof., stručna suradnica pedagoginja, savjetnica
Vesna Bobinski, diplomirana bibliotekarica, stručna suradnica knjižničarka, savjetnica
Jasminka Viher, mag. prim. educ., učiteljica mentorica, predstavnica razredne nastave
Ines Smolčić, učiteljica razredne nastave, učiteljica savjetnica, predstavnica razredne nastave
Marina Hranilović Hadžić, diplomirana učiteljica, predstavnica razredne nastave
Silvija Jurković, mag. prim. educ., učiteljica savjetnica, predstavnica razredne nastave
Lidija Žugčić, učiteljica razredne nastave, predstavnica razredne nastave
Gabrijela Zagoršćak -Peroković, učiteljica razredne nastave, predstavnica razredne nastave
Danijela Cerjan, učiteljca razredne nastave, predstavnica razredne nastave
Andrea Bosanac, prof., učiteljica savjetnica, učiteljica Hrvatskoga jezika, predstavnica predmetne nastave
Vesna Draženović Žitko, prof., učiteljica Matematike, predstavnica predmetne nastave
Danijela Lokmer, učiteljica Engleskoga jezika, predstavnica predmetne nastave
Ines Delač, učiteljica Tehničke kulture, predstavnica predmetne nastave
Iva Juršić Uravić, mag.educ. biol. et chem., učiteljica Prirode, Biologije i Kemije, predstavnica predmetne nastave