Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; countdown_clock has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/countdown-clock/countdown-clock.php on line 34

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; WP_Categories_to_Tags has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/wpcat2tag-importer/wpcat2tag-importer.php on line 31

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SMTheme has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/themes/forchildren/inc/library.php on line 2
oskajzerica

Zagreb u srcu

Učenici 3. c razrednog odjela tijekom veljače odradili su razredni projekt Zagreb u srcu. Cilj projekta bio je istraživanjem i povezivanjem na temelju povijesnih izvora osvijestiti važnost očuvanja kulturno-povijesnih spomenika zavičaja. Projekt je započeo predavanjem tate Vukosavljevića koji je učenike upoznao sa Zagrebom prije Zagreba. Povijesn su sadržaji bili raspodijeljeni na sve nastavne predmete. U svakome od njih nešto se moglo naučiti i istražiti. Na satu Prirode i društva učenici su prepoznavali i imenovali važne kulturno-povijesne spomenike zavičaja, istraživali i povezivali na temelju povijesnih izvora (predmeta, fotografija, mapa…) te izdvajali važnije događaje i ličnosti iz prošlosti Zagreba. Nastava Hrvatskog jezika potaknula ih je na govorno i pisano stvaralaštvo. Učenici su čitali , pripovijedali i sastavljali legende u čemu ih je pratila lutka Manda. Interpretirali su pjesme o i priče o Zagrebu, a naučili su i kako pravilno koristiti enciklopediju i pronaći traženu obavijest služeći se kazalom i abecednim redom. Njegovali su pozitivan odnos prema književnome djelu te su, barem na jedan dan, postali pjesnici. U učeničkim su pisankama nastajali stihovi o Zagrebu. S posebnim zanimanjem izrađivali su „purgerski „rječnik te ga ilustrirali. Sastavljajući ga, učenici su uočili mnoštvo riječi koje i danas rabe naše bake i djedovi. Aktivnosti su nastavili na Etno grupi koju polazi većina učenika 3.c razrednoga odjela. Učenici su se nasmijali istražujući „Stare horvatske regule lepoga ponašanja“. U sažetku su istaknuli najduhovitije.

Osobito im se svidio istraživački oblik nastave. Rabeći enciklopedije, stručne knjige, stripove i web sadržaje pod nadzorom učiteljice, istraživali su o Tatarima, Katedrali, Zlatnoj buli i cehovskim pečatnjacima. Uz pomoć roditelja istraživali su o kulturno-povijesnim spomenicima u Zagrebu. Nakon kratke prezentacije nastao je zanimljiv turistički vodič- Što posjetiti kada dođete u Zagreb?

   

Učenici su posebno ponosni na svoje likovne radovie – razglednice iz prošlosti. Akvarelom i tušem u svoju su učionicu unijeli dašak prošlosti.

     

Usvojene činjenice utvrdili su posjetom Muzeju grada Zagreba. Razgledali su stalni postav muzeja te sudjelovali u muzejskoj kreativnoj radionici: Kultura življenja prvih stanovnika Zagreba. Cilj je radionice bio učenike upoznati s najstarijom prošlošću grada Zagreba razvijajući njihovu likovnost i kreativnost.

     

 

Provođenjem ovog projekta učenici 3.c razrednoga odjela ostvarili su cilj, osvijestili su važnost očuvanja kulturno-povijesnih spomenika. Poticali su znatiželju za otkrivanjem i usvajanjem novih podataka, naučili istraživati, rabili različite vrste izvora podataka, naučili razlikovati bitno od nebitnoga. Prihvaćali su zajednička pravila i dogovore te poštivali mišljenje drugih.

   

Nakon provedenog projekta učenici su sažimali dojmove. Evaluacijske liste pokazale su vrijednost ovakvog oblika nastave i ostvarenje cilja da i mali mogu nositi Zagreb u srcu.