Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; countdown_clock has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/countdown-clock/countdown-clock.php on line 34

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; WP_Categories_to_Tags has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/plugins/wpcat2tag-importer/wpcat2tag-importer.php on line 31

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SMTheme has a deprecated constructor in /home/oskajzer/arhiva.oskajzerica.hr/wp-content/themes/forchildren/inc/library.php on line 2
oskajzerica

100-ti dan škole u 2.a

Učenici 2.a sjećaju se stotog dana škole iz prvog razreda. Zato su stoti dan škole, 12. veljače 2018., dočekali s veseljem. Sami su ga prozvali „danom bez knjiga u kojem svašta zanimljivo uče i rade“.
Dan su započeli pjevanjem himne 100. dan škole, autorice Višnjice Šestak. Zatim su se izmjenjivale razne aktivnosti kroz koje su se ispreplitali sadržaji većine nastavnih predmeta. Pomagali su jedni drugima u razmišljanju jer su aktivnosti bile organizirane kroz različite oblike rada.

Na satu Hrvatskog jezika su tražili riječi koje sadrže STO u sebi i pokušali ih se dosjetiti što više. Zatim su u tablicu sa STO kvadratića trebali što brže upisati svoje ime i prebrojati koliko su ga puta uspjeli upisati. Nakon toga je slijedio zahtjevniji zadatak. Učenici su se u parovima trebali dosjetiti i upisati na listić STO imenica. Poslije je slijedila izrada Osobnih novina u kojima su učenici crtali sebe kako se zamišljaju kao stogodišnjake, crtali automobil koji će postojati za STO godina, pisali što vole u stotom danu škole i u paru mjerili jedan drugome što mogu učiniti u STO sekundi.
Na satu Matematike su se igrali zbrajajući bacanjem kockica kroz utrku do 100. Pobjednik je bio onaj koji je prvi stigao do broja 100. Nakon utrke su spajali brojeve do STO i bojali sliku koju su dobili ispravnim brojanjem i spajanjem. Treća matematička aktivnost bila je brojanje po 2, 4, 5 i 10 do STO i upisivanje u tablicu. Na taj način su se učenici pripremali za učenje tablice množenja kroz zabavan način. Kroz ponavljanje naučenih sadržaja o hrvatskom novcu – učenici su nakon toga dizajnirali svoju novčanicu od 100 kn.
Na satu Prirode i društva su se u paru trebali dosjetiti STO pojmova vezanih uz teme Dijete, Zdravlje, Prehrana i Zdravstvene ustanove koje smo baš tada učili.
Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture oblikovali su broj 100, brojali STO koraka krećući se na različite načine i dodavali loptu STO puta.
Na Satu razrednika su kroz razgovor i igru su pisali STO lijepih riječi koje ih vezuju za školu.
Pisali su svoje želje vezane uz broj STO. Tijekom čitanja svojih želja, učenici su se dobro zabavili i nasmijali jer su bili vrlo maštoviti.
Dan su završili ispunjavanjem listića sa licima osjećaja i kratkim pisanim osvrtom na način na koji su proveli stoti dan. Učenici su komentirali su da im je baš bilo zabavno i veselo.
Idući dan, zamaskirani dan 13. veljače 2018. nastavio se u ozračju broja STO. Učenici su radili STO raznih izraza lica i kroz ples brojali STO raznih pokreta. Rekli su da bi voljeli stalno učiti na takav način bez knjiga. Učionica je prštala od veselja, dinamičnih aktivnosti i dječjih osmijeha.